17 Nisan 2010 Cumartesi

ajurlu bebek yeleği

yeni örgüler öremiyorum ama sırada yayınlamadığım örgülerim varmış bari.bu yelek de onlardan biri.elimin sargısı açıldı ancak parmakta yine problem var.bükülmediği için bu kez de fizik tedavi ye başlattılar.2 hafta da onunla uğraşıcam.sonra normale dönermi bilmem:(
insan bir parmak deyip geçiyor ama meğer bir parmak insan hayatında ne kadar önemliymiş.neyse hepinize sağlıklı günler diliyorum.

altın örgü forumda arkadaşlarla birlikte ördüğümüz yelek.çok şirin bişey oldu.hediye gidecek.tarifini burada veremiyorum çünkü bu modelleri çıkarıp,tarif etmek için gerçekten çaba harcayan arkadaşlar var ve forum içinde bunların kapalı olması gerektiğini düşünüyorlar.üye olarak içeriği görebilirsiniz.










2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

yelek çok şirin olmuş ,ellerine sağlık sözünü senin için iki kez söylüyorum hem bebiş yeleği için hem elindeki rahatsızlık için.
canım artık iyi durumda deseler bile sen yinede bir süre zorlama bence.

Bucanni dedi ki...

Yelek çok sevimli :)
Canım benim fizik tedavi iyi gelir inşallah. Çabucak iyileş emi :) sevgiler...