21 Şubat 2010 Pazar

örümcek-fıstık siyah beyaz şal

(bir ziyaretçim resimlerin üzerine nasıl yazı yazdığımı sormuş.ben paint shop pro programını kullanıyorum ama windowsun kendi programı olan paintte de yazıları yazmak mümkün.dilim döndüğünce anlatayım.paint programı açılır.üzerine yazı yazılacak olan resim programın içinde açılır,sol taraftan A harfi mausla tıklanır ve resmin neresine yazı yazılacaksa,mausla resmin o bölgesi tıklanır.açılan kutucuğa yazı yazılır ve kaydedilir.)
bu da böyle bir şal işte.şal çok olunca isim bulmakta zorlandım.tarifini bu arkadaştan aldım.

http://biryudumhobi.blogspot.com/2009/09/fstk-cicekli-sal.html

ama ben kendimce de yapım aşamalarını resimledim.en kısa zamanda yayınlayacağım.bir yudumhobiye çok teşekkürler













5 yorum:

Adsız dedi ki...

hazal hanim yine guzel bir sal ormusunuz iyi gunlerde kullanin. bir mahsuru yoksa size birsey soracam hani bu bulogunuza eklediniz resimlerin uzerine hazalca blogspot yazisini nasil yaziyorsun onu bir anlatirmisin tsk

Elifin Terazisi dedi ki...

Elinize sağlık, tıpkı diğer şallarınız gibi zarif olmuş.

Baharcicegi dedi ki...

bir zamanlar yani cok uzun zamanlar önce ben örgü örerken bu modele benzer modele türkan soray kiprigi derlerdi,görünce onu hatirlatti
emeklerine saglik ögretmenim

Bucanni dedi ki...

Canım çok güzel görünüyo. Bende basit küçük bi şal başladım bakalım ne çıkacak :) öpüyorum çok.

Baharcicegi dedi ki...

kandilin mubarek olsun
sevgiler