15 Ekim 2009 Perşembe

kazak boyu uzatmak

http://www.eylulbahcesi.blogspot.com/
arkadaşımız eskileri bu ay ki yenileme etkinliği görevini üstlenmiş.kendisine kolaylıklar diliyorum.ben 2 yıl önceki çalışmamla katılayım istedim.malum bu aralar ne yenilerle ne de eskilerle uğraşamıyorum eskisi gibi.
neyse tarife geçeyim ben.bu kazağı kızıma ben örmüştüm.tabi zaman içinde küçük gelmeye başladı.ilmek düşürme yöntemiyle etek ve kol lastiklerini çıkarıp,şişe geçirdiğim ilmekleri yeniden örerek,boyunu uzattım.tabi evde aynı ipten kalmışsa.ama ip yoksa da kazağın rengine gidecek başka bir iplede yapılabilir.tavsiye ederim.bir iki yıl daha idare eder diye düşünmüştüm,eh iki yıl oldu,artık kazakla vedalaştık.




3 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım ellerine sağlık Rahmetli kayınvalidem de görmüştüm bunun yapılışını ama dikkat etmemişim ve öğrenememiştim.
teşekkürler kızında tekrar sağlıkla giymeye devam etsin

Baharcicegi dedi ki...

Bu kazagin
ve yünün benzerini annem kizima örmüstü ,bir arkadasin bebegi olmustu ona verdim cok oldu görünce hatirladim birden.

Bucanni dedi ki...

Canımcım çok mantıklı bazen kazaklar yıkana yıkana da çekiyor. Bu yöntemi sevdim. Çoook öptüm seni. kendine iyi bak.