11 Ocak 2014 Cumartesi

sökülen bere


kırmızı olanın bant kısmını geniş tutup ikiye katladım.böyle de şık oldu.



daha öncede ördüğüm bere modelinden tekrar ördüm.bu kez farklı bir iple.alize flower diye bir yün.epeyce kalın olduğu için 7 numarayla ördüm.28 ilmekle haraşo olarak yün bitene kadar ördüm.baştan 10 ilmeği normal,18 ilmeği de 1 atlayıp,1 keserek bitirdim.tabi sonradan bıraktığım ilmekleri söküp,tepesini büzüp,yanını da diktim.çok şirin oldu.uzaktan sanki yemeni bağlamışım gibi duruyor:)

bitmiş hali 1 şiş boyu ve yaklaşık 3 parmak oldu.(başıma tam denk geldi)

bu bırakılan ilmekler sökülüp, tepesi büzülüp,yanı dikilmemiş hali.


2 yorum:

Igne oyam dedi ki...

ellerine sağlık canım cok güzel olmuşlarbanada beklerim sevgiler

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Ben bu ipe bayildimmmm, ne kadar guzelll, kimbilir basinda ne chic duruyordur? Kiskanabilirmiyiiiimmmm? :))