21 Kasım 2012 Çarşamba

baykuş model bebek için altaçma

kırkyama çalışmalarım son hız devam ediyor.bebek için böyle bir alt açma diktim.bebek var mı?hayır:(( ama hazırlık yapıyorum işte.üniversiteye yeni başlayan 18 yaşındaki kızım belki birgün anne olur kimbilir. bu modeli nette görmüştüm ama sadece fotosunu bulabildim.uğraşa didine kalıp çıkardım kafadan ve de gerisi geldi.içine elyaf koyup diktim,yumuşacık oldu. hem bunun öyle sıradan bir alt açma olduğunu düşünmeyin bozulurum haaaa. bi kerem,bu bebeklerin dokunma duyularını güçlendirmek için tasarlandı.her bir parçası farklı bir malzemeden.baykuş desenli kumaş pazen.yanlardaki mor olan kaygan bir kumaş.(öyleki tela bile tutmadı)kafa kısmı esnek bir kumaş,ince tayt kumaşları gibi.ayaklar keçe,içi elyaf dolgu.kollar pazen,onlarında içi elyaf.tokamız saten kurdele,kolyemiz de.gözleri,burnu yine keçe.eee ne kaldı... bebişin altını değiştirmek için yatırınca,yada oturtmak için de kullanılabilir.bebek çeşitli kumaşlara dokunarak,farkı öğrenecek.belki o da terzi olur:)) yapım aşamaları da böyle

3 yorum:

seherinörgüleri dedi ki...

cok güzel canim ellerine saglik.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

süper yaaaa ellerine sağlık .

örgü tasarımları dedi ki...

çokkkk şirinnn.......