25 Mayıs 2012 Cuma

ikizlere yelek

bu yelekleri ablamın ağustosta doğacak olan ikiz torunları için ördüm.ikisi de erkek ve çift yumurta ikizleri.öyle merak ediyorum ki,nasıl olacaklar acaba?
önleri 57 ilmek başladım.3 sıra haraşo dan sonra kenar bant için 6 haraşo bırakıp,gerisini düz ördüm.4 sıra sonra tam ortadaki 3 ilmeği kesmeye başladım.(27+3+27).12 kez bu işlemi tekrarladıktan sonra 10 sıra düz ördüm.sonra kol kesimi için,örgünün yan tarafından 12 ilmeği 3 sıra haraşo ördüm.6 sını kesip,6 sını örmeye devam ettim ve bu kesimle birlikte yaka kesimini de başladım.omuzda 16 ilmek kalana kadar yakayı bazen 2 sırada bazen de 4 sırada 1 ilmek kestim.kol üstü haraşo su 17 tane oldu.
diğer ön bunun simetriği ,sadece iki tane ilik açtım.
arkayı 71 ilmekle başladım.çizgi çizgi ördüm.önler gibi ördüm ama yaka kısmı farklı .kolları ayarlayıp kestikten sonra omuzlara 4 haraşo kala yaka için başlardan 10 ar ilmek sonra,orta kısmı 3 sıra haraşo ördüm.haraşoların 6 şar tanesini örmeye devam edip,ortadaki kısmını kestim.hepsi bu kadar.




4 yorum:

seherinörgüleri dedi ki...

Cok güzel ellerine saglik,ablanada hayirli dogumlar,sevgiler

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

amannnn çok tatlı olmuşlarrr.
ellerine sağlık gelsinler de sağlıkla giysinler inş:)))

Marifetane hobi dedi ki...

Maviş maviş çok şekerler sağlıkla kullanılsınlar..

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık ben subat ayında teyze olacağım örgüye de yeğenim için yeni başlıyorum araştırarak arka kol kesimini naıl yapıyorsunuz nako nun sayfasında yandan arttırarak kol kesimi diyor bu mudur bloguma da beklerim...