21 Ocak 2012 Cumartesi

beyaz kürk yelek

bedeni bütün olarak 60 ilmek üzerinden ördüm.kenarlarını daha önceden ördüğüm pançonun ipinden artmıştı,onunla ördüm.üzerini de bu yeni keşfettiğim iple ördüm.8 nolu şişle güzel oldu.beden boyu koltuk altına gelince örgüyü 3 parçaya ayırıp,ayrı ayrı ördüm.15+30+15


önlerde yakayı 2+2+1 kestim.10 ilmekle omuzları kapattım.arkayı 30 ilmekle düz örüp kestim.zaten bu ip düz örgüden başka modeli göstermez.sonra kenarlardan ilmek alıp,ön bantlar,kol bantları ve yakayı ördüm.renkli ipten az bişey kalmıştı.atmaya kıyamadım.öylesine uğraşırken bir kelebek çıktı ortaya.onu da üzerine diktim.nasıl olmuş?

2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok sevimli olmuşşş yumuşacıkmış ipi de ellerine sağlık

*kelebekana*-* dedi ki...

çok şirin olmuş ..ipide güzelmiş ..hiç görmemiştim bu iplerden ..pamuklu mu ??