1 Kasım 2011 Salı

beyaz ve lila bere




epey uzun bir ara oldu değil mi arkadaşlar?annemin ölümünden sonra çok sarsıldım.ilaçlarla atlatmaya çalıştım.yetmedi ,evde geniş çaplı bir tadilat yaptırdım.neyseki bunlar işe yaradı da,epeyce rahatladım.yani yıkılmadım,ayaktayım.artık geri dönmeye karar verdim.bu arada hiç örgü elime almadım ama önceden örüp yayınlamadığım örgülerimi düzenler yayınlarım bir süre.
buralarda olmadığım bu süre içinde ziyaretime gelen gelmeyen,beni arayan,aramayan herkese teşekkür ediyorum.en kısa zamanda ziyaretinize gelicem.inşallah çok şey kaçırmamışımdır.ayrıca herkesin KURBAN BAYRAMINI da gönülden kutluyorum.
lila bere arkadaşıma hediye gelmiş ama tüylü ipten örüldüğü için bebeği rahatsız ediyor,o da giydiremiyor.bunun aynısından örermisin demişti bana,bende bir koşu gidip,antibakteriyel ip aldım.ördüm de ördüm ama aynısı olmadı:(biraz büyük olmuş,bebeğin kafasından aşağılara taaa çenesine indi.neyse o seneye giyer de,ben bu ölçü ve orantı işini yeniden düşüneyim bari.kimseler duymasın.güya teknik öğretmenim bi deeee:)

4 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canımmm döebilmene sevindim ellerine sağlık.

çok ara verme artık sana da moral olur burası öpüyorum

MARİFETANE dedi ki...

Annen için başın sağolsun canımbenim mekanı cennet olsun..Allah sizlere uzun sağlıklı ömür versin..Şapkalarda ölçü tutturmak bencede zor.ben kızıma örerken başına deneyerek örmeye devam ediyorum yinede bazen büyük yada küçük olabiliyor.yinede şapkan çok şık olmuş ellerine sağlık..

MARİFETANE dedi ki...

bayramın mübarek olsun cnaım..

Baharcicegi dedi ki...

Hayat acisiyla tatlisiyla devam ediyor ,kolay degil ama bir sekilde hayatina devam edeceksin canim seninde bir ailen var gideni getiremiyorsun geriye
lila bere tam benlik olmus emegine saglik
Gecmis bayramin kutlu olsun