5 Ocak 2010 Salı

beyaz örümcek şalın yapımı4-sonn

21-bu kez 5 sık iğne 3 e iniyor.büyük örümceğin kolları yine bir kısa bir uzun
22-başlangıcı yaptıktan sonra ikişerli,iki kısa örümcek.sonra iki uzun örümcek.(yeni büyük örümceğin başlangıcı)
23-ortada bu kez tek sıkiğne,iki adet ikili kısa örümcek,yine bir uzun örümcek ve sıra sonu
24-sıra başlangıcı ve 3 sıkiğne yapımı
25-5 sıkiğne yapımı
26-7 sıkiğne
27-büyük örümceklerin kapanışı.5 sıkiğne
28-3 sıkiğne
29-bu kez büyük örümcek sayısının 3 e çıkarılışı
30-burda dikkat edilecek nokta,kenardaki büyük örümcekleri yaparken aynı yapıyoruz.ortadaki büyük örümcek başlangıcındaki iki uzun ilmek,aynı ilmeğin içinden çıkacak.(resime dikkat edin)

eh bu kadar açıklama yeter sanırım.valla bir şal daha örmüş kadar oldum.örecek olan arkadaşlara kolay gelsin.





































































































6 yorum:

DenDen dedi ki...

Sonuçta nasıl olacak diye bekliyordum, bu şalı biliyorum çok güzel oluyor, ama ben örümcek yapamıyorum, annem defalarca gösterdi oysa.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok güzel rtesimlemişsin canım ellerine sağlık. bende örümcek üçgen parçalarda şu dönüş kısımlarını beceremiyorum bir türlü.

made in funda dedi ki...

güzel olacak o kesin..zaten senin yaptığın örgünün güzel olmama lüksü yok.

Baharcicegi dedi ki...

salin bütün detayi var, bitince cik güzel olacak eminim
kizim elisi ögrenmeye merak sardi (tatilde )biraz eli yatissin hemen senin blogu ziyaret edecegiz detayli bilgiler ve modeller icin

hemanneyimhemkadin dedi ki...

çok çok sağolun ellerinize sağlık çok güzel anlatmışsınız bende denemek isterim bu modeli

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

hepiside çok güzel ellerinize sağlık