28 Aralık 2009 Pazartesi

herkese iyi seneler ve örümcekli beyaz şalım

sevgili ziyaretçilerim hepinizin yeni yılını kutluyor,yeni yılda hepinize mutluluklar diliyorum.çünkü insan mutlu olunca ,zaten sağlıklı,paralı,huzurlu,iyi bir hayat yaşıyor demektir....
haaa örgü severlere de bol örgülü bir yıl diliyorum:)
yeniyıl için kendime bir şal daha ördüm.kolleksiyonum epey zenginleşti bakalım.eşim diyor ki "sen evde yokken,bunları satıp,parasıyla da gezip eğleneceğim."duydunuz değil mi?bunları satışta görürseniz lütfen kimse almasın.bunlar benim orta yaş anılarım.yaşlanınca hergün birine sarınıp köşeme çekileceğim:)))
şalın tarifini merak edenler için yapılışını aşama aşama resimledim.yeni yılda resimleri düzenleyip yayınlayacağım.herkese yeniden iyi yıllar,sevgiler,selamlar.....





8 yorum:

Ada Deniz dedi ki...

bu model hem klasik hem de şıktır bence. güzel günlerde kullan

ilmekilmek dedi ki...

yine yeni bir şal daha, acaba kaç tane oldu merak ediyorum dicem ama demekki satışa çıkaracak kadar çok olmuş, neyse gözümüz yok arkadaşım hepiciğini mutlu günlerde sarına sarına kullan inşallah, ellerine sağlık...
yeni yılında kutlu olsun şimdiden, sağlıcakla kal...

Bucanni dedi ki...

Canımcım ellerine sağlık. Umarım 2010 hepimize uğurlu gelir. Çok öptüm.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

elerine sağlık . ikimizin bu şal merakı sürüp gidecek böyle şimdi bende açıyorum yeni panço şalımı bakalım beğenecekmisin:)) sevgiler canım

made in funda dedi ki...

eline sağlık canım..güle güle kullan..yeni yılın kutlu olsun...

dantelistan dedi ki...

marifetli kardeşim benim çok şık olmuş yine ellerine sağlık satışta görürsem haber veririm hemen yeni yılın kutlu olsun sağlık başarı ve mutluluk dolu geçmesi dileğimle iyi akşamlar

Baharcicegi dedi ki...

yeni yila yeni salla gireceksin demekki yeni seneyede daha cok sal örceksin demek
yeni yil sana ve sevdiklerine saglik huzur mutluluk getirsin canim
mutlu yillar

sarıseker dedi ki...

Benim fikrim geldi:)))satışta görürsem,hepsini alırım veeee sana geri yollarım canım:)))