15 Mart 2009 Pazar

vosvoslu süveter

ön:74 ilmek başladım.önce kırmızı ile lastik ördüm.sonra araya iki sıra kırçıllı ile lastik örüp,iki sıra daha kırmızı ile lastiği bitirdim.sonra kırçıllı yünle devam edip,şemaya göre örgüye devam ettim.kolunu keserken her iki taraftan 4-3-2-1 keserek devam ettim.kol kesiminin hemen ardından yakayı kestim.onuda örgüyü ikiye ayırıp,iki sırada bir,birer ilmek keserek yaptım.yaka ve kol bantlarını sonradan ilmek alarak lastik ördüm.

arka:68 ilmekle başladım ve devam ettim.

yaka bantını örerken yakanın bir tarafını açık bıraktım,ilik düğme yaptım.(bebeklerin kafası kolay geçsin diye)

hediye ördüm bunu.bakalım hangi yakışıklıya kısmet olcak.



























6 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok beğendim harikasın canım yaa nefis olmuş eline sağlık .öpüyorum

dantelistan dedi ki...

vosvoslu süveter çok şirin gerçekten çok güzel ellerine sağlık iyi geceler

Adsız dedi ki...

hayırlı günler arkadaşım www.safiyece.blogcu.com vosvoslu süveter şahane olmuş ellerine saglık sahibi ğüle güle giysin

Adsız dedi ki...

Yok be güzel arkadaşım...hala bulamadım.Bu 10 gündür falan devam ediyor.Kış nedeniyle mi,yoksa başka bir şey mi anlayamadım.Senin gibi ince düşünceli ve nazik dostlarım sayesinde,umarım çabuk atlatacağım...
Hiç bir şeyden keyif alamaz oldum...ki...bu,hayatımda ilk defa başıma geliyor,gerçekten.Pozitifliğimi kaybettim,bir türlü neşelenemiyorum.Ama eğer devam ederse bir dr.'a gitmeyi düşünüyorum.
İlgine çok çok teşekkür ederim.Çok naziksin canım arkadaşım.Sayfama uğraman bile moral oldu,sağol:)))
Sevgilerimle.

made in funda dedi ki...

bu süetere bayıldım canım.ellerine sağlık.çok şık..

Baharcicegi dedi ki...

hangi yakisikli giyeceksen eminim cok sevinecektir,arabayi erkek cocuklari cok sever , emegine saglik